petek, 11. september 2009

Regeneracija

Zadnjič sem po ultramaratonu tako odbrzela na morje, da sploh nisem utegnila poročat.
Morda moja spoznanja pridejo prav tudi vam, ki se jutri podajate na KAM. Lanski 50 km dolg SAM, ki ga je letos nasledil 15 km krajši KAM, je bil vstopnica za moj prodor v družbo ultramaratoncev. Na njem sem dobila potrebno točko za prijavo.

No, rada bi povedala, kako sem se počutila, ko sem se po 18,5-urnem teku naspala. Po 24-ih urah sem bila kot nova. Čisto nič me ni bolelo, nisem čutila prav nobene utrujenosti. Neverjetno, res!
To sem je zdelo kot zmaga!

Prepričana sem, da se za tako hitro regeneracijo lahko zahvalim Rajetu, ki mi je preskrbel prašek, ki sem ga mešala med vodo. Na tekmi sem je spila nekaj več kot 8 litrov tekočine. Vsakič, ko sem z vodo napolnila vrečo, sem vanjo stresla vrečko z ipotoničnim napitkom Gensan ADHOC. Na prejšnjih tekmah sem poskušala različne praške, pa so imeli tako umeten okus. Tale ipotoničen z aromo citrusov pa je čisto užiten.
Prepotrebno energijo sem na teku okrog Mont Blanca po Rajetovem nasvetu črpala iz vrečk CARBO GEL SPEEDY. Zaužila sem 7 gelov.
Poleg tega sem na štirih okrepčevalnicah jedla piškote, take z marelično marmelado. V Švici sem se se na 65. kilometru napokala makaronov z mesno omako in parmezanom.

Ej, zagnani tekači!
Želim vam lepše vreme, kot smo ga imeli lani mi na SAM-u in čimmanj blata.
Pa nasmeh na ustih ... do konca!
Naj vas, drage moje, čaka v cilju podobno presenečenje kot je mene :)

Kaj je to fino. Jaz pa lahko sedaj spet pijem sokove, ki jih tako obožujem.
Prejle sem naredila jabolčnega ...


Ni komentarjev: