torek, 6. april 2010

Aprilska predavanja

Upam, da mi bo v prihodnje vreme bolj naklonjeno kot 1. aprila, ko sem se zvečer prebijala skozi snežni metež. Vračala sem se iz predavanja, ki sem ga imela na Morskem, v kraju nad Kanalom ob Soči. Ostal mi je v lepem spominu - po simpatičnih poslušalcih in številnih mogočnih palmah :)

Tu pa je seznam prihodnjih predavanj. Povejte, pridem tudi med vas???

6. april Loška dolina
7. april Krim
8. april Katarina nad Ljubljano
10. april Cerknica

11. april Stražišče pri Kranju
12. april Šoštanj
13. april Kočevje
14. april Ljubljana
15. april Kostanjevica na Krki
16. april Podvin
17. april Idrija

19. april Šoštanj
20. april Bovec
21. april Logatec
22. april Hrastnik
23. april Podvin
24. april Prevalje

26. april Gozd Martuljek

1 komentar:

Evelina pravi ...

Pozdravljena!

V Morskem si ostala v lepem spominu tudi moji mami. Navdušena je bila nad fotografijami, tvojim znanjem in tabo kot človekom.Enkrat jo bom pripeljala tudi v vašo trgovino.
Na žalost jaz nimam njene roke za rože.
Veliko uspeha še naprej!

Evelina