sreda, 21. april 2010

Škarje v roke!

V soboto sem se med potjo iz Idrije ustavila v Železnikih.
Zanimalo me je, kako so na "mojih" vrtovih obrezane rastline.
Takole izgledata povešava črna murva ...

in cepljena latnata hortenzija.

Kratek postanek sem naredila tudi v Radovljici.
Poglejte, kako močno ima moja prijateljica obrezane pahljačaste javorje ...


Tudi sivko mojstrsko obvladuje že več kot deset let!
Prav tu sem se naučila, kako močna rez je potrebna, da dehteča mediteranska rastlina dolgo ostane mlada.

Tu sta fotki iz Železnikov. Sivka kliče po rezi!

Takole sem se jo lotila - čisto v živo, kjer veselo odganja ...

Kmalu bomo imeli nekaj dela tudi s pomladansko reso. Saj veste, da se ji je treba po cvetenju posvetiti in odrezati vse, kar nas je razveseljevalo dolge tedne.

Ni komentarjev: