četrtek, 15. april 2010

Med rožcami :)

Težka je tale vrtnarska, sploh, ker mi zaradi vsakodnevnih predavanj kronično primanjkuje spanja.
A je cvetoča ...
Včeraj sem se koončno odpravila v rastlinjake s fotoaparatom :)
Hitimo s sajenjem korit.

Zasaditve so zaenkrat zelo dolgočasne, saj še nismo posadili za mraz občutljivih občutljivih rastlin - kopriv, sladkih krompirjev, moljevk ...

Zato je v koritih polno praznih lončkov.

V toplem steklenjaku pa v korita že sadimo bolivijske in gomoljne begonije.

Vsak dan še vedno sprejmemo kopico vaših korit.

Imam fletnega "tajnika", ki prekontrolira moje zasaditvene načrte in naredi seštevke rastlin, potrebnih za sajenje korit.

Prilagam še nekaj fotk sončnih fotk ...

Tudi Diku in Frančku ni med rožcami nič hudega :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni!
Tudi midve s hčerko sva danes zelo uživali na sprehodu v vaši vrtnariji-spodaj in zgoraj. S pomočjo zares prijaznih "punc" sva nabrali rožce in se že veseliva sajenja korit. Še zdaj, ko prihaja noč, mi misli uhajajo tja: k cvetju. Mirno noč in srečno v cvetoči pomladi...
Martina

Stanislava pravi ...

Vaša knjiga mi je zelo všeč.Tudi sama se veliko ukvarjam s cvetjem.Prav jutri grem nabavljati
rože za novo zasaditev.Upam.da bom
imela srečo z izbiro in z novo
zasaditvijo.