četrtek, 5. avgust 2010

Kaj je lepše ...

... premagovati naše hribe in doline ali zalivati rože in pospravljati po hiši?
Slednje me je doletelo včeraj, po prihodu iz Poti, in res sem hvaležna Rajetu in v njegovi odsotnosti moji mami, da sem lahko takooo dolgo "pohajala".

Nalagam nekaj jutranjih slikc, ki so nastale, ko sem stopila na teraso ...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mi lahko prosim poveste katera rastlina je na sliki št.10

VSE DOBRO pravi ...

Čudovito - pa saj vi živite v pravljici :o)))

Vse dobro ...

VSE DOBRO pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
tamara pravi ...

Čudovite fotke - kot vedno; avtorica pa sploh! :)
Malo pozno, ampak vseeno iz srca: čestitke za nov podvig! :)

Anonimni pravi ...

Tudi sama vam čestitam za vse, predvsem za zadnji podvig. Krasna ženska ste. Malo za šalo: Kje skrivate svojega moža, da vam ga ne ukradejo. Takšnih ne delajo več!