torek, 3. avgust 2010

RUTH NA CILJU !!!

ANKARAN; 12:05

Zadnji pečat!
..kakšne mišice...
še do morja
s prijatelji

Z Venčeslavom in Johnom...
...kjer se pot konča!
Bravo!
Srečna!
Prijateljici

Pivo je moje!
Ja, super nimaš kej :)
13 DNI 6 UR IN 35 MINUT (z 24 urnim prisilnim počitkom zaradi vremena)

23 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja, super fotka, kot ženska po 14 dneh izležavanja na plaži :) Čestitke

Anonimni pravi ...

Res dober komentar!
In seveda čestitke tudi z moje strani! Sedaj pa čim lepši odklop v dvoje, pa v krogu ostalih najdražjih!

petrovka pravi ...

Čestitke !
Lahko je bilo nam iz fotelja navijat.


(a to pa kar po slamci pivo pije :)))) hechechec

Belanna pravi ...

Čestike, vse čestitke! Bravo tudi vsem spremljevalcem in najbolj predanemu možu, vsekakor!

Mateja

Anonimni pravi ...

Moj bi rekel:"CARICA!"
Čestitamo obema, vam Ruth in srčnemu Rajetu. Bravo!
Martina

mojcej77 pravi ...

Bravo!!!!

Anonimni pravi ...

Ne, ne ... ženske, ki 14 dni "izležavao" na plaži, pa izgledaji čisto drugače! Dokazano. Videno! (samo komentarček na zgornji komentarček ;)


Bravo Ruth! Že prvi dan sem vedela, da ti bo uspelo. ITAK! :)))
Lidija

:-) pravi ...

Čestitam!!! Bravo!

Anonimni pravi ...

Bravo Ruth!
Neuničljiva!



Leja

Anonimni pravi ...

Iskrene čestitke!!!

Polonca

Anonimni pravi ...

Bravo, čestitke! Morda ideja, če se boset še kdaj podali na ta podvig. Prej priskrbite medijsko pozornost, kakšnega sponzorja in vse skupaj na koncu donirate (npr. zavetišču za živali, varni hiši, ipd.), zakaj pa ne. Srečno!

Unknown pravi ...

Čestitke ,noro dobra si ni kaj !!!!
Ni bilo niti dvoma ,da ti ne bi uspelo !!!

Anonimni pravi ...

Iz vsega srca čestitam za dosežen uspeh in vsem domačim za živce da ste jo pustili lutati po zemlji domači ves ta čas.

Mateja

Anonimni pravi ...

Iskrene čestitke !!!!!

Mojca

Anonimni pravi ...

Z občudovanjem sem spremljala celo pot. Čestitam!!!

še ena Mojca

Anonimni pravi ...

Iskrene čestitke!!!!!!Z sigurnostjo lahko rečem, da v Sloveniji nimate konkurence. Kaj pa sedaj? Verjetno se že kaj plete po glavi.
Ko vas naslednjič vidim na Jezerske z smučkami v nahrbtniku, Vas pa pocukam za rokav.
Še enkrat Č E S T I T A M,
zvesta zasledovalka Ana

Mojca pravi ...

Tudi jaz vas z občudovanjem spremljam že dlje časa. In še posebno skozi celo pot. Iskrene čestitke!!! Super ste!!!
Mojcej

Miha Oberstar pravi ...

Nič ni nemogoče? ja, če si Ruth.. Čestitke!

Družina Sušanj pravi ...

Ruth vseskozi sva spremljala tvojo pot in vesela sva da ti je uspelo. Iskreno ti čestitava.

Robert & Miranda

Anonimni pravi ...

Ruth, vse dni sem hodila s teboj, bila utrujena, sedaj pa sem srečna s teboj. Iskrene čestitke in uspešno regeneracijo ti želim!

JozicaH pravi ...

Čestitke. Zudi jaz sem preko bloga spremljala vsak korak. In kapo dol. In še kaj več. Res si Ženska z veliko začetnico.

Unknown pravi ...

Ob takih ljudeh, kot si ti Ruth postanem spet ponosen da imava isto domovino Slovenijo!

enknap

K pravi ...

Priznam, še celo dol na morju sem mislila na Ruth in njeno tekanje. Ampak je bil odklop popoln, brez neta. ISKRENE ČESTITKE!