sreda, 4. avgust 2010

Prisrčno vabilo

Veliko mi pomeni, da smo bili zadnja dva tedna skupaj - tako ali drugače!
Ker vem, da vas zanimajo podrobnosti, vas z Rajetom vabiva na srečanje.

Jaz bom poskrbela za nazorni prikaz Poti, moja ljuba "gospodinja" pa bo poskrbela za naše želodčke, da ob premagovanju prostranstev ne bomo lačni :)
Prijazno vabljeni v Podvin, v nedeljo ob 16. uri!
Prosim, da se do jutri zvečer najavite pri pobudniku srečanja na: raje@misti.si ali 041 71 90 11.
Upam, da pridete ...










2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ponovno prebiram in spremljam Vašo pretečeno ali prehojeno pot in obenem premišljujem kaj človek zmore.Pomembna je želja, volja,trdo delo ,vstrajnost in nekaj trme, da človek doseže cilj, ki si ga zada. Izjemnim-redkim ljudem uspe vse to združiti.To je uspelo Vam Ruth, zato še enkrat Č E S T I T A M.
Veliko sreče na vseh področjih!!!!
Zvesta zasledovalka Ana

maruša pravi ...

Prav žal mi je, da nisem spremljala poti, ker sem bila na dopustu, zato ti danes čestitam za ponoven podvig - res to uspe samo redkim-izbranim, ljudem, ki imajo izredno voljo in energijo.Čestitke še enkrat pa le tako naprej na vseh področjih-tako tudi mi- zvesti spremljevalci dobimo svoj delež , Pozdravljena