četrtek, 20. januar 2011

Vroča novost - kokostil

Zimski čas z Lolo že nekaj let zapored preživljava skupaj, v moji sončni pisarni v prvem nadstropju. Pomladno vreme pa naju je tokrat kar zgodaj zvabilo v rastlinjak. Naša amazonka je čisto navdušena in vsak dan razposajeno čofota v vodi. Za dobro klimo je poskrbljeno, poglejte, kako zorijo pomaranče ...

Dobro, da grem za nekaj dni zdoma. V tem času bodo rožice zagotovo zrasle :)

Zelo sem zadovoljna, da sem se odločila za nov stil angleških košar.

Začela sem s sajenjem vzpenjavk. Prav zanima me, če bodo veje skrivenčene vrbe, ki so že dolgo ležale na tleh, oživele. Bomo videli.

Zlate deteljice so zdaleč najbolj fotogenične rastline.

Tale fotka pa je nastala z namenom, da vas opozorim, v kakšnem stanju mora biti sedaj dipladenija.
Ohja, boste dejali ob svoji - morda - goli lepotici.

Posejali smo okrasne trave, prve so vzklile že po dveh dneh.

Viseče nageljne in še nekatere druge rastline smo preselili na hladno.

Torej, se dogaja ...

Ni komentarjev: