sobota, 19. februar 2011

Cvetoči kolaž

Spoštovani ljubitelji rožic in naravnih lepot,
najlepša hvala za sodelovanje v Cvetočem natečaju!
Zelo sem v zadregi, koga naj povabim s seboj na vrtnarsko potovanje. Najbolje bi bilo, če bi imela avtobus, tako nikomur ne bi naredila krivice. Prav vsi motivi, ki ste mi jih poslali, imajo namreč “dušo” in so čudoviti.
A ker imam le kombi, bodo z mano v Nemčijo potovale štiri dame: Ivka, Štefka, Metka in Mojca ter Rok.
Vse ostale, ki ste sodelovali na natečaju, pa vabim, da se aprila ali maja oglasite v naši vrtnariji. Pripravila vam bom bogat “šopek” novosti.
Veliko veselja z rastlinami tudi v prihodnje!










































































4 komentarji:

tamara pravi ...

No, dragi ljubitelji rožic, pa smo dočakali, a ne!? ;)
Čudovito, čudovito, kolk lepega je v naših domovih po Sloveniji!
2X sem preletel na hitro, sedaj v službo, zvečer pa ponovno v raj cvetja, ki nam ga je podarila Ruth.
Lep vikend vsem,
Tamara

dušanka pravi ...

KAR SAPO MI JE VZELO ! LEPO...

Neza pravi ...

Oooo, komaj čakamo poletje!
Tale rožica mi je pa ustavila pogled:
http://2.bp.blogspot.com/-PnwmANKD1QI/TV9cU5Yy17I/AAAAAAABOBg/1gZFEh1gVyY/s1600/Avgust_2010_+151.jpg

La kako ji je ime?
Pzdrav, Neža

Anonimni pravi ...

Sem pogledala vse slike! Kakšen užitek! Še posebno zato, ker je zunaj mraz in rahlo sneži...V mojem srcu pa poletje. ;)