ponedeljek, 21. februar 2011

Na zdravje!

Sok iz rdeče pese, korenčka, jabolk in ingverja - za zajtrk

Za malico - sok iz rdeče pomaranče ter zelenčki lucerne in brokolija



Mati ima neizmerno zalogo nakaljenih semen :)

Nakaljena čičerika, na hitro pokuhana s pehtranom

V solati s čebulo, avokadom in bučnim oljem

Kosilo - nakaljena fižol mungo in čičerika v dobri zelenjavni družbi 

Pa spet zajtrk :)

Nakaljeni piri in ajdi sem dodala albuminsko skuto, češpljevo marmelado, cimet, kislo smetano  ...

pa namočene rozine, kokosove kosmiče, maline

oo, skoraj bi pozabila na konopljo!

Obiskom sem ponudila rdeč riž z rozinami, nakaljene sončnice, ajdo, kokosove kosmiče, konopljo in cimet.

Dobila sem korajžo za nakaljevanje rukole - kar mi do sedaj ni uspevalo.

Kako je to pikantno! In zdravo :)
Torej - na Zdravje!!!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

MMM, izgleda slastno. Kakšna pa je albuminska skuta, če smem vprašati?

Anonimni pravi ...

Pogooglajte, pa boste že v prvem zadetku našli opis albuminske skute:)
lp

Jasna pravi ...

Pa si res imela kar 12 štukov kalčkov. Pridna! Preden bo meni to uspelo... Predvsem pa mladino (beri fantaline) prepričati o okusnosti nekih takih pajkom podobnih stvari, ki jih še živ bog ni jedel....

Dolgotrajno!