ponedeljek, 14. februar 2011

Ko zasrbijo prsti ...

Danes, na Valentinovo, sem se sprehodila po naši trgovini.

Kar ne morem verjet, kooliko različnega semena čaka na pridne roke.
Pridite kaj naokrog in se prepričajte :)





















5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

me je že kar prijelo, da bi kaj delala na vrtu, ko gledam te slike. Pa še ne bo nič. Je še sneg......, vsaj pri nas.

Anonimni pravi ...

Ste dobili kaj semen paradižnika od kipenkerla (hibridov)?

Anonimni pravi ...

Se opravičujem za mojo nestrpnost. Ampak res težko pričakujem kdaj boste objavili rožne zasaditve. Bodo mi v veliko pomoč pri letošnji odločitvi za zasaditev.

Vljudno pozdravljeni
Maja

Urška Sem pravi ...

Po vseh teh semenih na današnji dan ni kaj drugega dodati kot:

Sv. Valentin ima ključ od korenin :-)

Anonimni pravi ...

Mene pa nekaj zanima glede talina, ki sem ga lansko leto kupila v vaši vrtnariji ... iz odcvetelih cvetov sem pobrala semena. Zanima me, kdaj naj jih posadim v zemljo, da bom dobila mlade sadike ... drugače se pa letos zopet oglasim v vaši vrtnariji ;-))