četrtek, 3. februar 2011

Predavanja po Sloveniji

Danes sem končno termine dogovorjenih predavanj združila v seznam.
Za številna je ostalo le pri ... "bomo imeli enkrat" ...
Upam, da me boste pravočasno poklicali in da vam bom lahko ustregla.
Zaenkrat pa je to to:

2. marec Železniki 18:00 šola
4. marec Podvin 17:00
9. marec Sevnica knjižnica
10. marec Šmarje pri Jelšah 19:00 knjižnica
15. marec Mirna pri Trebnjem 19:00 knjižnica
17. marec Podpeč 18:00 knjižnica
20. marec Senično
22. marec Skrilje 19:00 šola
24. marec Bled 
31. marec Morsko pri Kanalu 18:30 dvorana

1. april Podvin 17:00
4. april Šoštanj vrtnarija
5. april Podčetrtek 19:00 vrtnarija
11. april Ljubljana
14. april Logatec
15. april Podvin 17:00
18. april Šoštanj vrtnarija

5 komentarjev:

Jasna pravi ...

Jest bi pr'šla v bližnje Žiri. Sam ne vem ktero uro...Pa kam tud ne... A lohk še ta podatek? Prosim lepo!

Lepo se imej in uživej (ne)sezono!

:-) Jasna

tamara pravi ...

Morsko pri Kanalu (Soška dolina)?
Lani si bila tu, pa sm žal bila odsotna.:(
Tudi mene zanima ura.....prosim. :)
Sam tisto včerajšnje sonce in sneg...
ne smučam, zavidam pa ti.....
lp Tamara :)

Tanja pravi ...

Kaj pa v Stražišču pri Kranju? Bo tudi letos predavanje?

RUTH pravi ...

Zaenkrat so vsa predavanja zvečer, po 18. uri. Točno uro in lokacijo bom pa povedala sproti :)
Pozdravček!

Anonimni pravi ...

Tudi jaz bi prišla,vidim da boste v Sevnici,pa me zanima kje in kdaj boste?