torek, 6. december 2011

Življenje ne teče po scenariju!

Dragi moji, najprej vsem skupaj, ki ste do zadnjega kotička napolnili Linhartovo dvorano - en veeelik objem! Vem, da ga vsem včeraj zvečer nisem mogla dati v živo. Upam, da se vas je dokumentarec dotaknil in vas bo vzpodbudil h gibanju :)
Sedaj razumete, zakaj sem se na odru prikazala v dolgi obleki. Ne veste pa, koliko ur sem med zadnjimi teki razmišljala, koga bom po projekciji povabila k pogovoru in sestavljala vprašanja. Potem je bilo vse drugače.
Glavni akter prvega dela filma se pred množico v soju luči ni počutil najbolje in z njim je izza odrja izginil tudi Jan. In potem ga ne jaz, ne Irena, nisva mogli nič vprašat.
Življenje res ne teče po scenariju ...





 Raje

 Janči in Diki

 Irena Bedrač, ki še vedno ne razume, zakaj tečem in tečem.


 Ker - smo vsi rojeni za tek!!!

Saj vem, da si je Joli oddahnila, ker sva jo z Ireno včeraj pozabili kaj vprašat, a videli ste - v filmu je bila kar zgovorna, predvsem pa odločna. Mi bo odpustila, ker sem ji ob prediranju žuljev očitala: "Ej, kakšna medicinska sestra pa si!?"

 Izvrsten "višinski" snemalec Borut Krois

 Danilo Plazovnik - izvežban tudi za snemanje iz avtomobila.

 Hotela sem povedat, kaj vse se mi je zgodilo v tem letu. Tudi to, da sem postala tašča

in da sem neizmerno ponosna, ker je Janu uspelo postati alpinist!

 A življenje ne teče po scenariju ...

 Z nami na odru je bila tudi dohtarca Vlasta Kunaver, ki dobro razume športno srce,

pa dohtarca Tanja Leskovar, ki je specializirana za zdravljenje mojih žuljev. 
Joj, se še enkrat opravičujem, ker sem zamenjala priimek. Spet nekaj, kar ni bilo v scenariju.

 Helena Golenhofen, strokovnjakinja za številna področja, ki med drugim bedi tudi nad vrednostjo mojih stresnih hormonov.

 Nena Veber, s katero sva tesno povezani z nevidnimi nitmi.


 Lojze Primožič, veliki junak lanskega Špartatlona

 Ter za konec mama Slavka in ata Jaka!


 Z materinskimi nasveti, kako naj se drugo leto obnašam na teku po džungli ...

 ter očetovskimi za tekanje v letih, ko se bližaš osemdesetim.



HVALAhvala vsem,ki ste v Radol'co prišli iz različnih kotičkov naše dežele. 
Ter seveda sestri Mateji, mami Slavki in prijateljici Mojci iz Bele Krajine za dobrote, ki smo jih bili deležni ob otvoritvi razstave.

Še nekaj vam prišepnem ... z Rajetom pojutrišnjem praznujeva 33 let zaljubljenosti!!!!!!!!!!!!
Uff, kakoo dolgo me že prenaša :)

Za slikovne spomine je poskrbela Janova Neža, Mihova Nina pa je posnela film.

4 komentarji:

Denis pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Hvala za vse. Bilo je prisrčno med in po predstavi.
Iskrene čestitke za 33 let zaljubljenosti. Naj traja in traja.
Vračam objem, Andreja

Jotaeater pravi ...

Hvala za prekrasen večer!! Film je super, spremljali smo ga solzami v očeh! Veliko uspehov in take srčnosti še v prihodnje!!

Anonimni pravi ...

Raje je res kaskader...