nedelja, 4. november 2007

Kakšno jutro!!!

Po kratki noči - z Matejo sva bili od polnoči do dveh gostji v nočnem programu na Radiu Slovenija, se je rodilo tako jutro ...





K sreči imamo pri hiši več fotoaparatov, tako da sva z Rajetom strmela v nebo vsak na svojem koncu.
Naj se vidi, komu je lepše uspelo ujeti čarobne trenutke.
No, da ne bo več izgovorov - decembra grem KONČNO na osnovni tečaj fotografiranja!


Ostale slikce najdete na Rajetovem blogu.

Pa danes sem si tako želela na sončni vzhod na Roblek!!!
A ker med tednom nisem utegnila po napotnico, sem morala zjutraj na Zdravstveni dom. Jutri grem namreč v bolnico na Golnik. Alergična sem tudi na pik čebele in prišel je trenutek za začetek zdravljenja ...

Še dodatek - jutra so zjutraj najlepša, kajne.

30. oktobra iz moje delovne sobe.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Pa so tolk lepe slikce, da ni posebne potrebe po tečaju. Razen za svojo dušo, to pa včasih paše, kaj novega izvedet. Lep dan!

RUTH pravi ...

Hvala hvala!
Ja, dober motiv znam najti - to je pa žal tudi vse.
In po toliko letih fotografiranja me je končno začelo zanimat, kakšna fotka bi nastala, če ne bi imela stalno na avtomatskem programu.
Bomo videli - po tem, ko bom osvojila abecedo te umetnosti ...