četrtek, 8. november 2007

Za ljubitelje zime

Miha dobro ve, kako me najbolj razveseli. Vedno, ko gre na trening v hribe, domov prinese čudovite fotke. Tudi iz Avstrije - iz Dachsteina - mi jih je poslal, čeprav ni imel s sabo svojega fotoaparata.

Vročina, ki me kuha od včeraj, me je danes priklenila za računalnik. Zjutraj sem se zaradi članka za Deloindom ukvarjala z vremenom in mimogrede uživala ob "živih slikah" iz Kredarice.

Torej, če le imate čas - skočite konec tedna na najbližji sneg!!!

Raj za tekače in bordarje - "odprt" vse dni v letu ...

Pa če je vreme lepo ali slabo - biatlonci vedno trenirajo.

Komaj čakam, da v hribih zapade sneg.
Jupiiiiiiii - letos si bom privoščila najdaljše počitnice v zadnjih desetih letih!!!
Pomislite, osem zim, ko ste vi smučali, sem preživela ob pisanju knjig ...

Ni komentarjev: