sobota, 17. november 2007

Vaša pošta - prvič

Odločila sem se, da bom ob sobotah objavljala vašo pošto.
Mateja iz Trebnjega mi je poslala nekaj vrtnarskih vprašanj in med drugim priložila tole simpatično sliko.

Rajko iz Mengša mi je napisal:
"Pošiljam sliko viseče mačehe, ki je prvo močnejšo slano dobro preživela. V upanju, da bo preživela tudi močnejše slane se že veselimo prvega spomladanskega cvetja. Če bo mraz, kot obljubljajo hujši kot preteklo zimo, jo bomo ustrezno zaščitili."

Dejan pravi:
"Tudi na Gorenjskem rastejo primorske rastline! Po šestem letu od sajenja nas je presenetil kaki, obdaril nas je namreč z več kot stotimi plodovi. Nekaj smo jih pustili na drevesu, da se mastijo z njimi naše prelepe ptice.
Tale kaki uspeva v Kranju, stanujem v blokovskem naselju. Zdi se mi, da mu zaščitena vzhodna lega vrta med bloki zelo leži."

Iz Ljubljane je prišlo cvetoče darilo.
Takole piše gospa Alja:
"Končno vam pošiljam slikice najinih rož. Škoda, da nimam njihovih zadnjih fotk, saj so bile rože noro lepe in ogromne, zdrave, sijoče in sploh najlepše. Razveseljevale so nas do zadnjega diha, pa ne samo nas. Tudi mimoidoče, ki so spraševali v čem je hec. Vsak dan sem jih gnojila, jih vzpodbujala in one so se mi smehljale."


Za konec pa še slike prijateljice Lidije. Pred dnevi je bila z dijaki v Londonu.

Ni komentarjev: