nedelja, 11. november 2007

Končno brez pisateljskih skrbi!

Kar ne morem verjeti!!!
V petek sem vrnila lektorirano besedilo za mojo 9. knjigo in obenem dobila obvestilo, da je iz tiskarne knjiga Sto sezonskih rastlin.
Pisateljske skrbi bodo torej kmalu le še spomin!
Ta konec tedna je bil sicer še vedno delovno obarvan, saj bomo v prihodnjih dneh uredili še kar nekaj vrtov, a vseeno - tiste hude napetosti ni več.

Se še spomnite, kako je v petek pihalo?
Pri nas smo se končno usmilili posodovk in jih zvozili v toplo zavetje rastlinjaka. Rože so ostale le še na tem balkonu.

Z močnim vetrom se je spremenila podoba naše okolice. Lepo obarvani listi bodo kmalu le še spomin.
Danes sem prvič to jesen slikala ta macesen. Verjetno ni odvrgel iglic, ker sem mu delala krivico in ga sploh nisem opazila. Vsi ostali naši macesni, ki so bili v središču moje pozornosti, so že skoraj goli!

Sicer pa - konec tedna se otroci zberejo doma. Morda le za trenutek - tako kot Jan.
V soboto je tekel Od Litije do Čateža, v nedeljo je plezal v Preddvoru.

Miha je z Majo in Dikom odplesal na Roblek ...

Pia nas je, tako kot vselej, razvajala z dobrotami ...

Ter skrbela, da je v hiši odmevala dobra glasba.

V nedeljo dopoldne sem se s pomočjo slik "preselila" v Moškanjce - na vrt, ki smo ga sadili konec maja.
Z lastnikoma smo se dogovorili, kako bodo bodo posadili čebulnice in nato dokončali skalnjak.

Na naši terasi se je spet zgodila preobrazba, saj so bile krizanteme utrujene od vetra in mraza.


Po čudovitem sončnem zahodu smo prižgali sveče.
Poleti ob včerih posedamo na terasi, jeseni uživamo ob pogledu iz tople kuhinje.

Ne pozabite prebrati Rajetovega bloga!

Ni komentarjev: