četrtek, 20. september 2007

Podelitev priznanj na Jesenicah

Povabljena sem bila na zaključno prireditev akcije za najlepše balkone v občini Jesenice.

Ne morem verjeti, ljubitelji cvetja se takole zberemo že peto leto!

Nagrajencev je bilo preko trideset.
Trije ljubitelji cvetja so dobili posebna priznanja.
Za naj nageljne ...


Za naj balkon v bloku ...

In za naj balkon v hiši ...

Pogovor z nagrajenko, Mojco Grilc ...

Ter ob koncu obljuba, da se še srečamo!

Iz Blejske Dobrave prihajajo številne nagrajenke. Tja sem se podala takoj po podelitvi.
Ja, rože so kljub neurju še vedno lepe ...


Bilo je vse bolj temno, a sem vseeno slikala ... In uživala!

Tudi tega sem se spomnila včeraj.
Na podobni podelitvi sem prvič sodelovala v Železnikih, že dolgo dolgo nazaj. V njihovi dvorani sem imela kasneje številna predavanja.

Ni komentarjev: