petek, 21. september 2007

Razstava buč je odprta!!!

Tokrat vas vabim na 6. razstavo buč. Do sedaj smo jo vsa leta odprli na Jesenski praznik.
Spomladi, ko sem za soboto, 22. septembra, prireditev najavila, se mi ni sanjalo, da bom poleti zaposlena s pisanjem knjige. Saj sem takrat eno ravno oddala.

Še pred dobrim tednom sem mislila, da tudi razstave ne bo, saj nisem imela niti urice časa, ki bi jo namenila bučam. Pretekla leta sem najmanj dva tedna praktično noč in dan živela za ta dogodek.

Ko sem začela s pisanjem knjige Čarobni svet buč, je še veljalo, da so buče hrana za prašiče. Danes so buče modne in jih srečamo na vsakem koraku. Zanje se navdušujejo tudi mladi.
Tema letošnje razstave je zrasla na Janovem zelniku. Pri pripravi so sodelovali: Andrej, Andreja, Brigita, Jaka, Milena, Miha, Stana in Slavka. Buče je pobarvala Andrejka Čufer.

V zgodbi nastopajo: Rdeča kapica ...

Volk vegan

Babica

Ker je tema živalska, sta tu tudi medved ...

In lovec!

Razstava je, tako kot vse do sedaj, poučna.

Sortiment buč

Vložene poletne bučke ...

Na ogled smo postavili tudi lanski pridelek.

Zunaj si sploh še nisem utegnila ogledala, kaj vse so pripravili ...

Vabljeni v Podvin!

Kljub jesenskemu vzdušju nismo pozabili na vroče poletje ...


Ni komentarjev: