torek, 11. september 2007

Spet nazaj

Vsega lepega je enkrat konec, pravijo.
No, počitnice bom podoživljala ob skoraj 2.000 fotkah. Ja, tooolk mi jih je uspelo naredit v francoskih hribih.

Raje mi je pomagal pri odkrivanju novih terenov.

Potem sem pa kar sama vzela pot pod noge.

Takole sem zjutraj pogledala skozi okno. Jasno, jasno, včasih z meglicami.
Po dopoldanskem delu za računalnikom pa na teren ...

Vedno s fotoaparatom v roki.

Med rožce ...

Na cvetoče travnike tik pod 3.000 m n.v.

In na ledenik ...

Kjer sem imela veličastno družbo :)

Poiskala sem čudovite slapove ...

In uživala ... (pri obeh avtopotretih sem bila tudi malce mokra)

Razveselila sem se slastnih jagod, brusnic in zadnje dni že mehkih, odmrznjenih borovnic.

Iz dneva v dan sem nehote plašila svizce.

Moj pogled je bil neprestano zazrt v ledenike. Kakšna škoda, da izginjajo!!!

Vse podrobnosti sledijo - na pravem mestu. Enkrat ...

Ni komentarjev: