sobota, 5. december 2009

Decembrska delovna sobota

Sploh se ne spomnim, da bi se kdaj decembra ukvarjala s svetovanjem na temo urejanje vrtov.

No, dan se je začel neobičajno že zjutraj, saj sem pripravila zajtrk za oba fanta. To se ni zgodilo že doooolgo. Preden so Miha, Jan in Raje odbrzeli delat na Pokljuko, sem jim postregla z žganci iz rdeče koruze.

Naredila sem "pohane šnite". To rada počnem, odkar jih spečem na kokosovem olju.

Kruh je bil včerajšnji, koruzni ...

Na hitrico sem stisnila še pomarančni sok ter skuhala vročo čokolado. Fanta sta bila zadovoljna :)

Jan je sicer tarnal, da ga mučimo tako zgodaj, a služba je služba.

Nato sem se intenzivno ukvarjala z vami, dragi lastniki novih vrtičkov - od osmih do treh.

Ko se je znočilo, smo se spet, v okrnjeni postavi, zbrali v kuhinji.
To so sestavine za Piin "smuti" ...

Jaz sem za lačna smučarja Rajeta in Miha naredila "kr nekej" - makarone s tuno, pa cvetačo s sirom in jajcem. Ter veliko skledo motovilca.

2 komentarja:

Vanja pravi ...

O, kaj pa so to rdeči žganci - je to podobno navadnim ali je to nekaj drugega?

RUTH pravi ...

Ojj.
Zmelješ rdeča koruzna zrna in dobiš tako zanimivo, barvito moko.
Vem, da so tako koruzo včasih gojili zlasti v Bohinju. Mi jo pridelamo sami, le za domačo uporabo.
Okus žgancev je povsem drugačen kot iz rumene koruze, bolj poln.
Sončni pozdrav iz Gorenjske :)