sobota, 19. december 2009

Za dobro jutro!

Miha mi je zadnjič dejal, da že prav težim z objavami na temo Naša prehrana.
A ne morem si kaj, da ne bi sedaj - ob desetih zvečer, ko zaključujem delovno pisateljsko soboto, obudila spomin na jutranjo kuharsko akcijo.
Pripravila sem skutni namaz.

Pri tem nisem mogla prehvalit, kako pride prav lonec s peteršiljem!

Zmešala sem skuto, drobno narezano rdečo čebulo, stisnjena stroka česna, nasekljan peteršilj, bučno olje in himalajsko sol.

Na koncu sem dodala nakaljena ržena semena.

Lahko bi umešala tudi kalčke daikon redkve, a ne ...

okus redkvice sem prihranila za na vrh slastne kruhove obloge.

Kakooo je teknilo ob pogledu na pravo zimo!

1 komentar:

Vanja pravi ...

Prav faj je srečati še enega prehranskega obsedenca. Tudi pri nas so komentarji v stilu: ...toti naši materi se je že čisto odpeljalo... vsakdanja tema.
..prav fajn jih je poslušat. Uživaj v pelepem sončnem dnevu!