četrtek, 25. februar 2010

Februarska cvetoča svetovanja

Veste, dragi ljubitelji sezonskih rožic, da sem prav ponosna na vas.
Tako dobro pripravljeni prihajate k meni! S slikami lanskih zasaditev ter točno izraženimi barvnimi željami. V roki držite seznam rastlin, ki so vam všeč.
Meni pa igra srce, ko se na posvetu s partnerjem ali prijatelji med sabo tako lepo dopolnjujete.
Moja naloga je, da vam pozorno prisluhnem, potem pa roka kar sama od sebe drsi po papirju in ustvarja kompozicije.
Prejle, ob osmih zvečer, ko smo se poslavljali, se je mož prijazno nasmehnil svoji ženi: No, pa jih imaš, Rožice!
A vem, da je zadovoljen tudi on, saj sem v zasaditev vpletla tudi rastline v njegovih barvah :)

Popoldne sem Tanjo prosila, da mi po elektronski pošti pošlje fotke rožic. Kako hitro se je odzvala!

Še nekaj prostih terminov imam za 8. in 12. marec.
Med mojo odsotnostjo se boste lahko naročili na aprilska svetovanja.
Na telefon 031 71 90 11 se bo oglašala mama Slavka.

Ni komentarjev: