sreda, 17. februar 2010

Se dogaaaaaja :)

Dragi moji, vsi, ki pokukate na mojo stran.
Morda se sprašujete, kam sem poniknila.
Preprosto, čas ni več na moji strani. Gre kar nekam po svoje ...
Od sobote se pravzaprav nisem pošteno vsedla pred računalnik, niti stola nisem uspela ogreti :)
Poročam čisto na hitro.
V nedeljo sem snemala za TV, praznovali smo Piin rojstni dan, tekli na smučeh.
Zvečer sva se z Mihom prijavila na 90 km dolg ultramaraton v Dolomitih.
V ponedeljek sem vstala ob petih in do osmih oddala članek, preostanek dneva sem preživela med vami, ljubitelji sezonskih rastlin. Zvečer sem šla tečt, saj sem morala preizkusit nove tekaške čevlje.
Spat sem šla pozno, pravzaprav že v torek - ob 0:30 in vstala čez dobre tri ure.
Na ledeno mrzli vrh Struške sem prišla prezgodaj in na vetru pol ure čakala sončni vzhod. Popoldne sem tekla po asfaltu - slabe štiri ure.
Sreda - ob pol osmih sem šla v Ljubljano po Pio in Mašo. Pomagala sem jima odtovorit prtljago na Mežaklo ...

Torej - se dogaaaaja! Malo spanja in veeeliko akcije!
Nekaj fotk ...

1 komentar:

VANJA pravi ...

Sem se že bala, da te je odnesel kakšen snežni plaz.

...pa s polno paro naprej. Škoda le, da dan nima vsaj 36 ali 42 ali pa še več ur!