ponedeljek, 13. december 2010

"Moja gora"

Včeraj zvečer sem klepetala s tminsko prijateljico. Joli je povedala, da je šla na sončni vzhod na svojo goro, s katere se vidi tako morje kot Triglav. Jaz sem bila včeraj deležna "le" slednjega, a bilo je nepopisno lepo, saj je bila gora zjutraj čisto moja.
In ko sem že vrsikajoč smučala v dolino, se je proti njej valila nedeljska kolona turnih smučarjev in pohodnikov ...

Sploh se nisem nadejala, da bo smučanje čez zamrznjene žlebove tako noro ...

Spihano, ledeno

Radoveden pogled proti Kredarici

Tu je pernata družba :)

Bolj je strmo, bolj mi je všeč!!

Enkraten razgled ...

Potem se je na mojo veliko žalost pokvaril fotoaparat, pa sem smučala, smučala in se nič ustavljala. Še nikoli me niso takooo pekle noge :)

5 komentarjev:

mojchka pravi ...

Saj vem, da ne paše sem, ma vseeno; nekaj o vašem očetu
http://primorske.si/Sport/Rekreacija/Veslac-Mujkic-s-tekaskim-srebrom.aspx

Še enkrat: krasna družina ste.

:-) pravi ...

Oh in ah!... Čudovito!

striti pravi ...

enkrat asfalt, drugič beton, ni dab' človk govoru. res prelepo :)

Anonimni pravi ...

Nimaš tople postelje?

RUTH pravi ...

Mojca, hvala za link, evo, pa izvem kje se potika ata Jaka :)
Alja, Striti - res je bilo oh in ah ...
Anonimni, ni lepšega kot zapustit toplo posteljo - če je le razlog pravi!