sobota, 11. december 2010

Štiri ure in pol asfalta

A morete verjet, da sem danes, v tem čudovitem vremenu, hribe gledala od daleč?
Ja, imam res tehten razlog, da tečem pod njimi.
Izbrala sem zahtevno turo, tako da sem se nalavfala gor in dol :)
In bilo je pošteno mraz!!!

Mošnje - Globoko - Mišače - Dobrava - Kropa - Jamnik

Potem pa smer Nemilje - Rovte - Češnjica - Lipnica - Dobrava in nazaj domov ...

Odkrila sem cerkvico na Češnjici :)

Tale je pa na Dobravi.

Pogled na Triglav iz Mišač, kjer sem preživela številne urice v otroštvu,

in pred Mošnjami.

Še motivi iz domačega dvorišča

4 komentarji:

Andreja pravi ...

Tole pa je čudovita reportaža :-))

RUTH pravi ...

Res je darilo tečt po tej poti ...
Samo za zimo bom izbirala druge, bolj sončne. Kakooo sem se premrazila pod Jelovico ...
Slikala sem le sončne odseke :)

Anonimni pravi ...

Za kateri maraton je ta trening? Jaz pa sem tekla (hodila ) na smučkah v Ratečah -preveč ljudi!

RUTH pravi ...

V nedeljo grem na maraton v Istro ...