torek, 28. december 2010

Spet na visokih petah ...

Želela sem videti Sedmera, a mi žal ni uspelo, saj sem se izgubila :)
Imela sem krasen razgled, tudi smer mi je bila jasna. A ker vreme sprva ni kazalo najbolje, me prebijanje po vrtačastem terenu ni mikalo. Pa sem se obrnila proti mojemu ljubemu veznemu grebenu med Savo in Sočo.
Tokrat sem imela s sabo zemljevid, a kljub temu nisem mogla razvozlat imena gore, na katero sem prilezla, da sem nato sledila bivši jugoslovansko-italijanski meji.

Če strnem -
11-urna tura z norimi razgledi, veeeeliko hoje na visokih petah, malce vzponov v stilu plezanja na Begunjščico in pršičasto smučarijo, je zame res zadetek v polno.
Toooplo priporočam!!!
Tu je dokazno gradivo :)

3 komentarji:

VANJA pravi ...

Ej, pa ti si ja kot manekenka na pisti! Vsakokrat z višjimi petami!

Prekrasno!

RUTH pravi ...

JA, drži :)
Najlepše pa je to, da v teh lesketajočih se prostranstvih ni publike ...
Pozdrav na Štajersko!

Anonimni pravi ...

Tudi jaz preživljam te čudovite dneve na snegu-enkrat v Ratečah na smučkah, drugič s pohodnimi palicami s Pokljuke proti Uskovnici, pa spet malo nižje na Slivnici, vendar mi pogled vedno uhaja višje, na zametene vrhove. Zato z užitkom prebiram Vaše vrstice in gledam Vaše fotografije.
Hvala za albume.
Vaša zvesta zasledovalka
Ana