sobota, 4. december 2010

Nadaljevanka - zakaj ne gredo na jug?

Tako kot je le nekaterim ptičkom usojeno, da odpotujejo, tako je med našimi tremi "ptički" zares odfrčal le eden. In to danes, pa ne proti jugu, marveč na sever :)

Čez dobra dva meseca bo 18 let, kar se je v mojem trebuhu pripeljala v Celovec, kjer je potem prijokala na svet.
Danes je poleg mene v avtu, spet na isti poti, sedela mlada dama, čisto nič objokana, ampak trdno odločena, da zakoraka na pot, ki si jo je izbrala sama.

Pomislite vsi, ki imate toliko stare otroke. Kupila je avionsko karto, rezervirala Youthostel, se vse dogovorila na Royal Academy of Music ...

Vse je naštudirala, kaj si mora v Londonu še ogledat.

IN nasmejana odšla, jaz pa tudi, s solzami sreče v očeh ...

Zunaj je sijalo sonce!!!

3 komentarji:

Evelina pravi ...

Jaz temu pravim brezpogojna ljubezen. Ne premorejo je vsi starši, upam, da bo meni uspelo. "Otroci niso naši otroci, otroci življenja so..." sem nekoč nekje prebrala. In še kako drži! Srečno želim Pii in vsem vam.

mojchka pravi ...

Ji držimo pesti!

tamara pravi ...

Zagotovo je ila tudi kakšna solza....poguma. :)
lp