sobota, 14. julij 2012

Klic gora

Nisem tekla že od 17. junija. Takrat sem bila na Gorskem maratonu štirih občin. Nato ni bilo najmanjše želje, moje misli, roke in noge so bile zaposlene s čisto drugimi rečmi.
Včeraj se je zgodilo - z Dikom in Frančkom smo se podali na Dobrčo. In res - fino je tečt, super je bit zadihan, prepoten, še vedno uživam ob razgledih.
Bom začela osvajat hribe, ti so me spet poklicali :)
Fotke veličastne ture, ki jih prilagam, so nastale za prvomajske praznike. Takrat vam jih nisem utegnila podarit. 



























2 komentarja:

Amanda pravi ...

Tudi jaz s svojimi prijatelji in s prijateljicami zahajam v gore. Bila sem že na Triglavu, na Peci, Storžiču ter v italijanskih dolomitih kjer sem bila celo na tritisočaku. Gore so zame velika ljubezen tam je neokrnjena narava, svež zrak, komaj čakam na pomlad in da bo v gorah sneg skopnel, saj se bom takrat zopet lahko odpravila v planine.

Amanda pravi ...

Tudi sama sem tekačica, poleg planin je tudi tek moja velika ljubezen. S fantom dostikrat skupaj tečeva. Sicer sem se že udeleževala maratonov in tekov po Sloveniji, bila sem na istrskem maratonu, potem sem bila na maratonu treh src v Radencih, pa tudi na mariborskem maratonu ko je še bil. Bila sem že tudi na ljubljanskem pa enkrat tudi na zagrebškem maratonu. Tek na 10 km sem pretekla v manj kot 45 minutah, na 21 km polmaraton sem pretekla v manj kot 2 urah, maraton na 42 km pa sem pretekla v manj kot v 4 urah in 30 minutah.
Draga Ruth kot vrtnarka, planinka in tekačica naj vam bo lepo tam zgoraj med zvezdami.