sreda, 4. julij 2012

Prva dolga vigna

"Kilometrski fižol" je eksplozivna rastlina. Dvakrat se obrneš naokrog, pa zraste :)
Pia ga je prejle obrala, jasno, ni se mogla upreti paradižniku in kumarici.
Jabolka, zelje in solato pa je iz svojega vrta prinesla mama Slavka.

Uživajte poletje!
Ne boste verjeli, a tudi med temi rožicami kraljujejo miši.
Zvečer začnejo svoj ples in prav pošteno ropotajo ...




5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mačko k hiši, pa bodo šle:)

Anonimni pravi ...

Jaz imam 3 mačke pa ne morejo več...So že čisto preč od nočnega dela - lovljenja miši, ki so povsod - po balkonu (tudi pri rožah), na travniku, grizljajo tudi vse po vrtu, pri kokoših...Povsod smo jih že našli, kljub temu, da smo imeli najprej "mehke" metode za odganjanje, sedaj pa "trše" - nič ne pomaga, mislim, da jih je vedno več. Le kaj bo jeseni...??
Dobro, da imate veliko rož, pri meni bo balkon kmalu prazen, če bo šlo tako naprej!

Anonimni pravi ...

ponovno občudujem vigno, ki sem jo letos prvič posadila. moram reči, da se sploh ne ovija okrog palic, kaj šele, da bi obrodila (saj še necveti) Kaj je narobe?

LP

Anonimni pravi ...

Moja vigna še pol metra nima :(
Plodovi?? sanje...
Je pa zato že paradajz dosegel meter pa pol.Ruth, kako visoko še zraste sorta "apresa"? Kam ga usmerim, ko bo dosegel strop balkona? :)

lp al1

Anita pravi ...

Tole z dolgo vinjo me res zanima. Isto je pri nas, prišla je ven in ostala na 30 cm. In tašča, ki sem ji dala seme (Ruth iz tvojih strokov v rastlinjaku) pravi isto. Imeli smo tudi kupljena semena, da ne bo v tem razlog... V Trebnjem so znanci gojenje opustili, ker ni rastla. Ruth, kje misliš je vzrok za to? Hvala za odgovor!