torek, 10. julij 2012

Trenutek, ki ga ne pozabiš

Včeraj zvečer sem delala v paradižniku in kar naenkrat zaslišala glasbo. Tako nezemeljsko, s tisoč in enim odmevom. Potem sem dojela - igra Pia. A kje?
Šla sem za zvokom in jo ugledala sredi travnika.
Nato sem se ulegla na zemljo in uživala ...




3 komentarji:

Helena Golenhofen pravi ...

Veš, zakaj tako radi beremo tvoj blog? Ker se od tebe veliko naučimo, kako uživati v malenkostih!

OK, ultramaraton, hiter skok na Stol in zasebni koncert na travniku ni "malenkost", ampak razumeš, kaj mislim.

Ne pojej vseh paradižnikov, naj ostane še nekaj za nas!

LP
Helena

Špela pravi ...

Ruth,

preproste besede, ki so mi prinesle solze na oči.
Res je, tako malo je pomembno, da si polepšamo dan.

Vse dobro še naprej!

Cinnamon and Thyme pravi ...

Ponavadi pridem in se pasem na tvojih fotografijah, ki so prekrasne...tokrat pa moram še nekaj dopisat.

Rada imam tvoj blog. Tale post je čudovit, mislim, da sem ga pogledala že vsaj 3x. Neverjetno, kako znaš pričarati, da človeku postane toplo pri srcu. Ti tvoji mali in veliki trenutki mi prinesejo nasmeh na usta, me opomnijo na tiste male stvari, ki jih mimogrede spregledam in "povedo" kako malo je treba, da je človek srečen.

Hvala ti. In še veliko veselja pri vaših rožicah in rastlincah :).

Pozdrav,
Ana