torek, 3. julij 2012

Predlani, 5. julija

Ne vem, kaj je letos. Dan za dnem hranimo miši in voluharje, poleg tega pa skrbimo za trdno zdravje kosov. 
Ribez je izginil čez noč, jagode so, ko postanejo rdeče, pa jih več ni. 
Kosmulje še niso povsem dozorele. Morda bomo kakšno odtrgali tudi mi ...
Ja, lepo je pogledati stare slike!!!













3 komentarji:

Unknown pravi ...

Mmmm kake lepe slikce, pa tudi kak domač sadni smoothe bi se prav prilegel. Bi me pa zanimalo, kaj so to zaene bučke? Se dobijo pri vas? Sem velika ljubiteljica bučk in podobne v večji verziji sem že videla in jedla. Tele izgledajo pa super, tudi dekorativno zanimive, za jest pa najbrž sploh, izgledajo prav hrustljave.

Nataša pravi ...

Ja, tudi na Dolenjskem smo žalostni. Miši morda ni toliko, ampak kose pa tudi mi dobro hranimo - ribez je izginil čez noč, kosmulje tudi odpadajo ena po ena, z jagodami je tudi tako kot pri vas, pa tudi maline ne delajo tako, kot bi si želeli. Malo jih je... Kaj bo odslej vedno tako? Smo sami krivi za to?

Anonimni pravi ...

Kako pa se imenuje fižol, ki ga je nabrala Pia?