ponedeljek, 9. julij 2012

Pasji obisk

Vsako poletje pride naš Ljubljančan na počitnice na Gorenjsko. 
Zgornji Frančkov portret je nastal lanskega julija. Takrat sta se z Dikom (na sliki spodaj) kar prenašala.
 

Letos se sinko fotra boji in se mu umika.
Tako sem zjutraj malega več kot eno uro iskala, doma, po vasi ... Sem že hotela dat na radio, da smo izgubili kuža. 
Izginil je tudi Dik in ko sem ga našla, in ni hotel k meni, mi je postalo jasno, da pazi sinka.

Ta se je spravil v sobo, kjer je skladišče jogijev in kovtrov.

No, večino vročega dneva sta pametnjakoviča prespala, ven pa smo ju spustili za vsak slučaj ločeno.
Dik je takoj poiskal senco ...

Franček je bolj zahteven in smo mu morali metat frizbi. 
Ko je potreboval ohladitev, se je spravil v blatno mlakužo.


Ko je prišla domov Pia, je crkljala enkrat enega, potem še drugega.

Franček se je zvečer zaparkiral na Dikov povštr,

a se kmalu preselil tja, kjer je dovoljeno le pasjim gostom :)
Obeta se pester teden ...


1 komentar:

Anonimni pravi ...

:)