nedelja, 2. marec 2008

1. MAREC

V zgodnjih urah na prvi marčevski dan me je iz Nikolaia, ki leži 50 milj pred prvim ciljem McGrathom, poklical Raje.
S povsem nerazpoznavnim glasom mi je sporočil, da zaključuje pot po aljaških prostranstvih. Razlogi so številni, a odločilen so obolele noge - odstopila mu je pokostnica, vnele so se tetive. Poleg tega mu je počila pulka, njegova "hiša in shramba", ki jo je vlekel za sabo, vseh pet dni mu je zamrzovala voda ...
Domov pride v četrtek popoldne.

V Podvinu pa sem v turobnem vremenu pričela s svetovanjem.
Preselila sem se med vaše rožice.
Saj veste, kakšno je plačilo za moje svetovanje - fotke preteklih zasaditev!!!
Mateja in Tine Zupan sta mi jih poslala tudi po pošti.

Slikca iz leta 2005 ima naslov Sto cvetov.
In zakaj se se Mateji "zamerile" pokončne pelargonije?

Pravi, da jih tako močno napadajo gosenice!

Leto 2006 je prineslo razkuštrane zasaditve ...

V koritu z vodno rezervo je kraljevala nenavadna leoncija ...

v navadnem koritu pa deteljica in bodalica.

Abutiloni, bidens, lantana ...

Leta 2007 so se sosedje spraševali, kakšno čudežno gnojilo uporabljata lastnika teh cvetočih košev.

Vsem je znano, kaj vse - poleg naše ljubezni - potrebujejo cvetoče prijateljice!

Letos bosta tudi tole navadno korito zamenjala s prostornejšim.

Zanimivo, poleg rdečih zasaditev sem jim lani naredila načrt za eno drugačno.
Korito, slikano v juliju ...

in oktobra 2007.
Matejo sem naučila, da je potrebno grmasto baziliko obrezovati, sicer s prevešajočimi poganjki "zamori" sosednje rastline.
Kakšne bodo letošnje zasaditve?
Preselili smo se v druge barvne vode in se odločili za popolnoma nove rastline.

Še nekaj se je zgodilo na začetku marca!
Naš Miha je "izumil" nov šport.
Poglejte in GLASUJTE! GLASUJTE!!!

Več o Mihovem športnem udejstvovanju pa najdete tu!

Ni komentarjev: