četrtek, 13. marec 2008

Most na Soči

V torek sem predavala v Mostu na Soči. Seveda ne prvič.
Potovanje v tisti konec je vedno posebno doživetje, saj se iz gorenjske zime preselim v primorsko pomlad.

Parkirišča smučarskega centra Cerkno so samevala, pogled na okoliške hribe pa je bil enkraten!

Včasih so me na poti očarala pobočja cvetoče pomladanske rese, tokrat sem občudovala bršljan.

V Most na Soči sem prišla že pred peto, zato sem se preoblekla v tekaška oblačila in jo ubrala ... kar malce naokrog.

V pričakovanju Gregorjevega ...

Ne, nisem zdržala ob vodi, potegnilo me je v hrib - po vzorno urejeni Naravoslovni poti do razgledne točke.

Dreni na vsakem koraku ...

drobno cvetje

in ČEMAŽ!!!
Bilo mi je kar malce nerodno, ko sem na predavanju zaudarjala po česnu.
A kaj, ko so ti listi tako slatni.

Opažam, da na letošnjih srečanjih večina zbranih skrbno dela zapiske.

Za spremembo od prejšnjih let veliko pozornost namenjam dišečim rastlinam ...

ter seveda TRPEŽNIM!

Sledi nekaj slik gospe Danice, tako da boste videli, kako lepo upevajo rožice v tistem koncu.

Še veliko veliko romantično zasanjanih zasaditev!!!

1 komentar:

tamara pravi ...

Bilo je čudovito, četudi sem se pripeljala 1 uro vožnje stran! To je bil moj Dan žena!