ponedeljek, 3. marec 2008

Slikce prihajajo ...

Danes je za mano 13-urno svetovanje. Z vami sem se selila iz kraja v kraj, od enih rožic k drugim.
Naj vas pohvalim! Razen dveh, ki mi že vrsto let obljubljata slike zasaditev, ste vsi prišli dobro opremljeni.
Prosila sem vas, če mi slike pošljete še po elektronski pošti.
Nekaj sem jih že prejela.

Za gospo Ivano sem narisala tri načrte - za njeno hišo v Ljubljani ter za mladi sorodnici, ki prebivata v bližini Kanala ob Soči.

Leta 2006

2007

Do lani so ta balkon krasile le rdeče bršljanke. Poglejte - zgodila se je revolucija!

Za vroče, najbolj vroče ...

Gospa Romana za razliko od večine Slovencev prisega na rožnato obarvano sezonsko cvetje.

Gredice pod hišo smo zasadili pred dvema letoma.

Poslala je še nekaj zimsko pomladanskih utrinkov.

Košate rože Valantovih že mnogo let zbujajo pozornost.

Še skok v Gornji Grad. Gospa Anamarija pravi, da si za drugo let spet želi energetske zasaditve v rdeči in oranžni barvi. Z veseljem prisluhnem vsem vašim željam!

In seveda pričakujem naslednjo pošiljko vaših fotk.

Ni komentarjev: