torek, 4. avgust 2009

Ščiri v koritih!!!

Danes popoldne me je obiskala simpatična Beba. Njene kreacije lahko občudujete v moji zadnji knjigi ...

Uf, pa je Kozoroginja spet presenetila s svojimi zasaditvami!
Takoj, ko sem zagledala njene repate ščire Amaranthus caudatus, sem jih vključila v seznam rastlin, ki bodo drugo leto kraljevale na našem južnem balkonu.

Do sedaj smo jih poznali le kot mogočne enoletnice, primerne za gredice. Beba je odprla novo poglavje pri rastlini, katere rodovno ime izhaja iz grške besede amarantos, to je neuvenljiv, večen. Pomenljivo, kajne.

Sicer pa se je navdušila nad trobarvni ščiri Amaranthus tricolor, prek spleta je kupila semena treh sort. In uspešno vzgojila sadike. Bravo, čestitam!!!

Beba obožuje tudi okrasne koprive ... Tako kot jaz :)

Kohije, po katerih je slovela, so letos zamenjale cipresaste konjske grive.

Ni komentarjev: