sreda, 12. avgust 2009

Sredi tedna

Zjutraj sem tri ure dirkala s kanglami, uf, kako rože pijejo. Drugo leto posadim same skromno skromne rastline :)
Potem sem odhitela k moji prijazni zobarci na Jesenice.
Ob enajstih sem na vršiški cesti pustila avto in se napotila v Krnico. Pri koči sem malce kolebala med Škrlatico in Špikom. Ker je bil slednji takrat v soncu, me je potegnilo v njegovo naročje. Na vrhu sem bila v treh urah.
Tu je nekaj utrinkov ...

Na vrhu

Včeraj sem kupila super čevlje. Prodajalec v kranjskem Intersportu mi je odlično svetoval.

Sestrica Mateja, hvala za čisto posebno ameriško flaško :)

V dolino sem se spustila čez Kačji graben ...

Popoldne je bilo cvetlično obarvano. Naslednjič povem, zakaj so nastale te fotke.

Doma me je čakala moja draga Pia. Spet s slastno večerjo :)

Ura je polnoč, moram hitro spat. Ura bo zvonila ob petih, jutri bi rada osvojila Krn :)
Še prej pa tako, kot vsako jutro. Zalivanje ...

Ni komentarjev: