nedelja, 23. avgust 2009

Še zadnja !? preizkušnja pred ...

Le zakaj sem morala zbolet - tik pred zdajci?
V petek me je med nabiranjem borovnic začelo zvijat po trebuhu, popoldne me je že kuhala vročina. Soboto sem praktično prespala. Vse me je bolelo, bilo je kot nekakšna viroza, kaj pa vem.
No, danes je nedelja, počasi se sestavljam.
Jutri moram biti spet "v formi", saj me čaka snemanje za TV. Pripravila sem kar štiri scenarije. Kaj boste videli v oddaji, je odvisno od urednice.

Sicer pa - tu je novica dneva. Neža je iz zagrebškega letališča pripeljala naša plezalca. Po šestih tednih odsotnosti ju jaz, mati, skoraj ne spoznam, ko sta takooo zaraščena :)
A Miha pravi, da sem čudna jaz - z belimi lasmi, po obrazu pa kot bi bila pobarvana z rjavo barvo.

Toliko zanimivih stvari so imeli za povedat tamladi, fanta nista pozabila pokazat od granitnih počev "obrabljenih" rok. Neža pa je rekla, da se po enem tednu službe že "trese" od pomanjkanja plezanja.

Ne morem verjet - Miha in Jan sta v Kanadi skuhala dva velika kozarca robidove marmelade. Take taprave z želirnim sredstvom. Nekaj sta jo prinesla domov. Kako je teknila z Nežino sladico ...

Ni komentarjev: