nedelja, 10. oktober 2010

Pozdrav iz Jutrove dežele

Ravnokar sem dobila pismo iz Finske. Prijatelj Jože pravi, da se tam začenja zima.
Pred dnevi pa me je s čisto poletnimi slikami presenetila Slovenka, ki živi v kitajskem Hangzhou.
Pravi takole: "V središču Šanghaja in v parkih sem naredila par fotk, da vam pokažem še kitajski smisel za cvetoče okrasje :))"

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Spoštovana ga. Ruth

Že večkrat sem hotela povprašati, kje kupite oz. kje bi lahko jaz kupila te dodatke iz gline (razne živalice) in v prejšnjem prispevku
videne krogle(mislim, da kovinske).
Sem iz okolice Celje. hvl za odg.Lija

Ruth Podgornik Reš pravi ...

Pozdravljeni.
Glinene okraske prodajamo pri nas, kovinskih nimamo.
Žal ne vem, kje dekoracijo dobite v okolici Celja.
Morda odgovori kdo od bralcev :)
Srečno!