nedelja, 17. februar 2008

Nedeljska ponovitev

Ker sem zjutraj malce gospodinjila in vrtnarila, sem se proti hribom odpravila pozno. V Završnici se je vse svetilo od pločevine - ob enajstih sem komaj našla parkirni prostor. Ker ni bilo ivja, ki je bilo včeraj v središču moje pozornosti, sem bila toliko bolj pozorna na znake prebujajoče po pomladi. Tu je album slik.
Lapuh

Pomladanska resa

Cvetovi trobentice so v zavetju korenine "preživeli" nočnih minus 12 stopinj.

Teloh na pobočjih Stola šele sedaj odpira prve popke.

Rastline so "vzorno" pognojene!

Višje na gori pa srečamo take cvetke ...

Ledene

A sončni žarki so vse toplejši!

Danes smo se jih poleg številnih pohodnikov naužili tudi smučarji ...

Po nerodnosti se je nasmučal tudi moj avtomobilski ključ. Padel mi je iz nahrbtnika ... Elegantno je drsel po tem pobočju. Nisem mogla takoj za njim - morala sem sneti "pse" in zapeti pancarje. Takrat pa je bil ključ že daleč.

K sreči mu je planinec na tem mestu prekrižal pot.

Jaz pa "veselo" še enkrat proti vrhu ...

Tako sem imela dovolj časa za občudovanje stvaritev Vetra.

Na nebo so se prikradle meglice ...

Razgled iz vrha je bil čudovit.

Hitro so bile pri meni pernate prijateljice.

V pričakovanju ...

Mmmm, fige pa res teknejo!

Če bi bilo malce več snega, bi bile razmere za smučanje idealne!

Na dnu Zabreškega plazu se je začela barvna simfonija.

In se nadaljevala ...

Je to tolažba za vse, ki smo se v počasnih kolonah pomikali po gorenjskih cestah?

Sončni zahod je že tako lepemu dnevu pritisnil piko na i, kajne.

Ni komentarjev: