četrtek, 7. februar 2008

Rožnato-modro-črni dan

Včerajšnji dan se je začel Rožnato.

Nadaljeval modro ...

In sončno

Opoldne so se na nebu rojevali ovčkasti oblaki.

Odpeljala sem se proti prestolnici.

Pri Podbrezjah sem se potopila v morje megle.

Moj prvi cilj je bil Dol.

Pred svetovanjem na vrtu sem se sprehodila po pokopališču.

Popoldne me je pot vodila proti Retnjam.

Tudi ta vrt čaka na ureditev.

Pred popoldanskim svetovanjem sva si s Pio privoščili tek v Grofiji - pod zasneženimi Karavankami.
Za večerno razgibavanje pa je bila najbolj logična pot na Kriško goro. Tokrat iz Gozda.

Ker sem zgrešila pot, sva z Dikom ubrala kar eno direktno proti vrhu.

Dan se je prevesil v Črno noč - bila je še posebej temna, saj sem imela s sabo čelno svetilko, ki ni hotela opravljati svoje naloge. Doma seveda nisem preverila, če sveti.

V dolino sem se tako prebijala ob medli svetlobi odprtega telefona.
Tudi takole nabiram izkušnje - take in drugačne!

Ni komentarjev: