sobota, 16. februar 2008

Prvič s smučmi iz StoLa

Slike iz Holandije bom naložila prihodnji teden.
Danes sledijo utrinki iz domačih logov (tudi v spletnem albumu!)
Po dnevih turobnega vremena, ki sem jih preživela tisoč kilometrov severno, sem si danes privoščila zvrhano mero sončne kopeli in snežno vetrovne masaže na najbližjem dvatisočaku.

Tako mikaven je bil pogled na StoL med vožnjo proti Završnici.

Hvaležna sem Naravi za včerajšnji dan, ki je bil oblačen. Razvilo se je Ivje!

Sonce pridno "liže" ledene kristale ...

Tule se je že dolgo nazaj sprožil plaz. Če ne bi bilo ivja, bi bila podoba kar pomladanska.

Spraševala sem se - po kakšnem kriteriju Narava izbira in okrasi le nekatere trave?

Pot je poledenela, zato toplo priporočam uporabo derez.

Bila sem pošteno otovorjena in zimsko oblečena, zato sem se navkreber pošteno "kuhala".
A pod vrhom se je začel ples vetra in snežink. Takrat oblačil kar naenkrat ni bilo dovolj ...

Poleg tega sem si nadela uteži. Ja, moram se pripravit na sezono prenašanja težkih zalivalk.

Med potjo sem si večkrat privoščila ledene sveče. Te so imele okus po smoli.

Ko pogledaš navkreber, je vse modro-belo.

V dolini pa ...

In potem se je pojavil VETER!!!

Vedno imam občutek, da ga planinske kavke obožujejo.

To zimo je bila ob mojih obiskih Prešernova koča vedno okovana v led, tokrat je kapljalo od strehe.

Med preobuvanjem v smučarske čevlje sem imela kontrolo.
S črno, nič kaj plašno pojavo, sva si razdelili suhe fige.


Sledi serija slik s plesom snežink ...

Na vrhu StoLa pa Čudež. Lahko bi ležal na soncu - v brezvetrju!

Pogled k sosedom - čez nevarne opasti ...

Počitku sledi spust!

Smučanje s čudovitim razgledom ...

... po visokogorski dolini med grebenoma StoLa.

JUPI!!!!!!

Ni komentarjev: