sreda, 6. februar 2008

Zeleno - beli dan

Včeraj so se že navsezgodaj pokazali hribi - v vsej svoji zasneženi veličini.

A ker se zavedam svojega poslanstva, sem se iz belega hitro preklopila na zeleno.

Posadila sem prvih 25 obešank!
Začela sem po modnih zapovedih ...

In po mojih strogih kriterijih - TRPEŽNO, Trpežno, trpežno!!!

Uživam ob sijočih kombinacijah!

Ter tradicionalnih - roženkravt, koralna begonija ... Dodajam dišeče - indijanska meta.

Delam dvobarvne zasaditve ter kombinacije ton v tonu.

Lotila sem se sajenja kokoter.

Ker sem tudi športnica, sem popoldne z lahkim srcem zapustila moje zelene prijateljice in se podala v zimo ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Kar zraven bi bila! Jih že vidim;)
rdeč abutilon s pisanim listjem, koralna fuksija, nežna perjanka,..
Komaj čakam april!