ponedeljek, 21. julij 2008

Dneva za Dobrčo in Škrlatico

V petek je bilo vreme spremenljivo in tako vzdušje vlada tudi na fotkah.

Ljubim presenečenja. Na lokvanju sem zalotila belouško.

Ves dan sem nekaj brkljala naokrog in se šele ob šestih odpravila na Dobrčo.
S kolesom do Brezij pri Tržiču, potem pa v teku navkreber.

Prvič po tej poti, ki je izjemno romantična. Sploh pa v takem vremenu in bližajočem mraku :)

Kapljice so se lesketale tudi na pajčevinah.

Pogledi ...
Do koče sem prisopihala ob pol devetih.

Ob pol desetih, ko sem v dolini zajahala bicikel, me je luna skoraj vrgla iz njega.

V soboto sva se z Mihom odpravila na Škrlatico. Zakaj bi šla po najlažji poti, če je slajše po najtežji in najdaljši.
Iz Krnice čez Kriško steno ...
Zaključila sva čez 10 ur in 10 minut - v Vratih.

Slike v originalni velikosti so v albumu (tudi iz prejšnjega bloga).

Ni komentarjev: