torek, 1. julij 2008

Prvič na Kladivo

V julij sem se prebudila v najzgodnejših urah in zalivala. Ob osmih smo se z Janom in Klaro že odpeljali na teren. V Spodnje Laze pod Mežaklo.
Popoldne pa sem se odpravila na Košuto.
Obronki so posuti s cvetjem ...

Vreme ni bilo najbolj obetavno.

Poglejte - na Kofcah, 1488 m nad morjem, bodalica že dozoreva!

Bakopa veliko bolje cveti kot v dolini, kjer ji je prevroče.

Po "kontroli" rožic in pogovoru z oskrbnikom sem se podala v hrib.

Rožice - take in drugačne, na vsakem koraku!

Veliki vrh je bil v oblakih, zato sem zavila desno.

Tu sem pomislila na vse, ki jim je vroče. Kako je pihalo!

Zvesti spremljevalci ...

Najraje imam hribe v času, ko sem na poteh lahko sama - s svojimi mislimi.

In drobnimi cvetkami ...

Vrh Kladiva 2094 m

Veličastno dogajanje na nebu, ki je bilo tako nizko, da bi se ga lahko dotaknila z roko.

Za ta pobeg nad gozdno mejo sem porabila štiri ure in - če vas zanima - 700 kcal.

Ni komentarjev: