ponedeljek, 21. julij 2008

Se dogaja!

ČAS res ni na moji strani. Tako hiti! Sploh ne pridem več do računalnika. Le slike vsak večer "zložim" v predal, pa je na obzorju že nov dan.
Ne dvomim, da ste nekje na počitnicah. Morda v oddaljenih krajih. Jaz pa tako dolgo nisem prestopila praga domačega dvorišča, da bom še dolgo odkrivala lepote naše dežele. Tudi vleče me nikamor.
Sem v Naravi, pa doma med Rožcami, med mojimi Domačimi.

Včeraj zjutraj je Dika razburil balon ...

Velerilci pa se niso dali motiti.

Letos sem z zasaditvami res zadovoljna. Rožce takooo žarijo!

Kot se za nedeljo spodobi - pripravila sem kosilo. Jan pleza v Romuniji, Raje dela na Pokljuki, tako, da smo bili jedci le trije.

Korenček z amarantom, krompir, bučke s sirom, čičerika ter mešano zmešana solata ...

Pia je na sokovnik naredila sladoled - iz zamrznjenih banan in breskev. Prelila ga je z vročo borovničevo marmelado. Jaz sem dodala list in cvetove azteškega sladila. Njam ...

Po obilnem kosilu sem se spravila na kolo. Moj cilj je bil Sv. Lenart, kamor sem šla na ogled vrta.
Čez Jamnik, Selca, pod Sv. Mohor ...
Uf, klanci klanci!

K sreči v gozdu zorijo maline. Te so najslajše!

Še nekaj fotk iz povratka ...

Danes sva se s Pio potrudili s čiščenjem zelenjave. Pripravila sem tudi skutine svaljke s kamutom. Pia jih je povaljala v prepraženih krušnih drobtinicah in sezamu.

Teknejo tudi s toplo marelično marmelado!

Ni komentarjev: