petek, 25. julij 2008

Spet en pravi poletni dan

Jutro je obetalo lepo vreme ...

In res. Med zalivanjem sem bila po dolgem času spet oblečena v kopalke. Bilo je prijetno toplo. Brkljala sem med rožami. Najprej sem reševala žrtve vetra.
Kokotero je razlomilo ...

Sem jo za silo zakrpala.

Vse dvorišče diši - poznate grmasto vrtnico Westerland?

Pokrovne vrtnice Sunnyrose imajo izjemno regeneracijsko sposobnost. Pa še tako prijetno dehtijo - po limoni.

Končno sem se usmilila lantane in ji odstranila seme.

Potem sem temeljito obrezala še grmasto baziliko.

Še malo rožic ...

Za kosilo sem naredila rižoto iz kvinoje in lososa.
Recept za kvinoto je napisala Mateja za Družino.

Pia obožuje čičeriko. "Odkrila" jo je v Dijaškem domu.

Če okusa kvinoje ne poznate, boste prijetno presenečeni.

Po doooolgem času sem naredila puding - iz rdečega riža. Zmlela sem ga v moko, dodala mleko in jajce ter kuhala deset minut v miskerju. Maso sem razdelila na dva dela. Prva varianta je z banano, mandlji in rozinami. Za Pio, ki ni ljubiteljica banan, pa z borovničevo marmelado in rozinami.

Pri nas že med pomivanjem posode od kosila kuhamo večerjo. Pia si je tokrat zaželela jed iz rži. Pa je na mlinu naredila nekakšno kašo, na kosmičniku pa nekaj kosmičev.

Ko je dodala orehe, smo se že veselili večera, ko bomo spet lačni!

Poskrbela je tudi za fotografije :)

No, mene pa je vreme zvabilo v Bohinj ...

Najprej sem preveslala jezero. Sem mislila, da imam močne roke, a ...
Veslaška je težka!

Nato sem iz Stare Fužine kolesarila na Uskovnico.

In dan se je zaključil s podobno predstavo kot zjutraj ...


Slike so tudi v albumu.

Ni komentarjev: