sobota, 24. januar 2009

Kruh

Po treh letih je odpovedal stroj za peko kruha. Ena gnetilka ni več dobro delala.
No, pa me je prejšnjo nedeljo Pia vzela v šolo in me naučila, kako se na roke zamesi testo.

VAuu, sem bila ponosna, ko je bil moj prvi hlebček tako lep in dišeč.

Ta teden me je mama Slavka presenetila z darilom za rojstni dan ...

Ter nadgradila moje znanje in naši družini naredila veliko veselje, saj je kruh sedaj čisto drugačen.
Navajeni smo bili gostega, težkega "podplatastega" iz kruhomata.
Sedaj pa nastane kruh, mehak kot puhek!
Vse je preprosto - pripravim kvasec in ga dam na toplo, medtem zmeljem 600 g kamuta, dodam ene 3 dl tople osoljene vode in vzhajan kvasec ter pustim stroju, da veselo gnete 3 minute.
Nato se čudim, kako v tej posodi, pokriti s prtičem, testo hitro vzhaja. Spet pustim stroju za trenutek veselje, počakam, da testo ponovno naraste in končno ob počasnem gnetenju dodam semena.
Testo stresem v pomaščen pekač, prižgem pečico in ... hiša kmalu zadiši :)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

kje pa se kupi ta strojček?ali samo mesi, ali dela še kaj drugega?
lep večer še naprej, Mia

Anonimni pravi ...

V Merkurju.
Taka osnovna izvedba zna tri stvari - miksat smetano, beljak, zmešat testo za pecivo in dobro pregnest testo za kruh.
Lahko pa seveda kupiš stroj z nadgradnjo, ki obvlada marsikaj :)

Anonimni pravi ...

Prepričan sem da boš zelo zadovoljna s tem strojčkom. Moji Alenki ni niti sekunde žal da ga ima :-)
Miran