petek, 2. januar 2009

Prva tura v letu 2009

Vedela sem, da je le vprašanje časa, kdaj bo Rajeta zagrabila turna smuka. Kam naju bodo prvič v mladem letu vodile noge, obute v pancarje, pa je bilo jasno, ko sva na silvestrovo pred polnočjo rinila na Brda.
Ja, razmere so izjemne, sneg in sonce takooo vabita!
Dedek Mraz mi je pod jelko prinesel ruzak. Očitno je vedel, da ga potrebujem, saj si ga vedno sposodim. Vauuu, sedaj sem pa res opremljena :)

Malce pod Blejsko kočo ...

Ooo, zaradi te bleščeče romantike vedno zaostajam za Rajetom!

No, saj me počaka :)

Kakšen užitek je pogledat v dolino, ki je prekrita s kopreno oblakov

in seveda navzgor ...

Presenečenj ni manjkalo.
Ejga, MAVRICA v Krmi!

Ne morem verjet - Debela peč sploh ni fejst presmučana!

Malo pred enajsto sva se takole smejala 2014 metrov visoko!

In nato vriskala po pobočju ...

No, pa spet pse na smuči in hajd na sosednji dvatisočak.

Kuku ... a sem jih nazumirala, kaj!

Opoldne je sonce pribilo na Brda, jaz pa nemudoma v poletno opravo :)

Raje s Triglavom in Rjavino v ozadju

Jupiiii

Pogled v Krmo - senca Brda, mavrica in jaz ...

Še ena fotka za v album

in smuka, da se reče!

No, še presenečenji za konec.
V snežnem rovu na Blejski koči imajo pravo zalogo pijače in jedače.

Če to ni sreča, da na Pokljuških prostranstvih naletiš na prijatelja.
Lidija in Jože.


Še filmčka ...

Ni komentarjev: